вторник, 1 декабря 2015 г.

2016 рік - Рік Англійської мови

Видавництво «MM Publications» підтримує ініціативу Міністерства освіти і науки України про оголошення 2016 року Роком англійської мови, із метою підвищення рівня професійної кваліфікації вчителів та популяризації англійської мови серед учнів оголошує конкурси для учнів Оголошуються конкурси «Час Української культури» (Ukrainian Culture Time) та «Моя Батьківщина: місце, де я живу/ місце, яке я люблю» (My motherland: the place where I live / the place I love the most) для вчителів та учнів.

Конкурс для учнів: Моя Батьківщина: місце, де я живу / місце, яке я люблю (Додаток I)

Триватиме з 1 жовтня 2015 р. до 1 лютого 2016р .
Завдання для учнів полягає в написанні твору  “My motherland: the place where I live / the place I love the most”
Учасники конкурсу будуть розділені та оцінені за трьома віковими категоріями:
  •  Молодша школа (1– 4 класи);
  • Середня школа (5 – 8 класи);
  • Старша школа (9– 11 класи).
Переможці конкурсу отримають у подарунок:
  • I місце – 3 екшн-камери
  • II місце – 15 брендових шкільних рюкзаків
  • III місце – 100 книг для читання від видавництва MM Publications.
Роботи прийматимуться з 15 жовтня 2015 року до 1 лютого 2016 року. Конкурсну роботу необхідно надіслати електронною поштою за адресою: mmpublications@ukr.net
У темі листа необхідно вказати назву конкурсу – «Ukrainian Culture Time»

Комментариев нет:

Отправить комментарий